18 mars 2009

The times they are a-changing

Så nu har jag slutat mitt gamla jobb och befinner mig total (?) frihet i två veckor innan jag börjar på nästa. Lite märklig känsla, efter elva och ett halvt år på samma företag ska jag ut och pröva mina vingar någon helt annanstans. Och vi ska flytta till en annan stad. The times they are a-changing...

Som avskedspresent från arbetskamraterna fick jag ett presentkort hos Fröken Garn (Stort tack!). Hoppas nu bara att hon har kvar av det fantastiska turkosa handfärgade garnet när jag kommer dit nästa gång.

Jag fick också en bukett tulpaner som passar perfekt ihop med mina gardiner!

1 kommentar:

Anna sa...

Tulpaner!!! Och presentkort hos vår Fröken Garn!!! Vilka arbetskamrater du har!

Jag tycker det är så spännande med er flytt och nystart! Håller tummarna för att allt ska gå bra!

(Hur många utropstecken fick jag ihop här då? Ursäkta! :) )